نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و بارسلونا | ال‌کلاسیکو در تور تابستانی

  • کد خبر: ۱۷۶۴۹۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و بارسلونا | ال‌کلاسیکو در تور تابستانی
تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید ازساعت ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه (۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه بزرگ AT&T شهر دالاس در ایالت تگزاس آمریکا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، دو غول بزرگ فوتبال جهان در حالی بامداد فردا مقابل هم صف آرایی می‌کنند که هر دو تیم برای فصل پیش رو، قهرمانی درچمپیونزلیگ را بعنوان هدف اصلی شان قرار داده اند.

بارسلونا در پیش‌فصل چند ستاره خودش را از دست داد، البته اکثر این بازیکنان جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشتند با این حال جزو ستاره‌های سال‌های نه چندان دور این تیم بودند. بوسکتس و آلبا که هر دو نفر سابقه بستن بازوبند آبی واناری‌ها را دارند راهی آمریکا شدند. عثمان دمبله هم بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام پیراهن بارسلونا را از تن درآورد و راهی پاری سن ژرمن شد. در سوی مقابل شاخص‌ترین بازیکنی که به این تیم آمد، ایلکای گوندوغان بود تا نبض میانه میدان این تیم را به دست بگیرد.
ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و بارسلونا | ال‌کلاسیکو در تور تابستانی
مادریدی‌ها هم شرایط مشابهی را داشتند و با رفتن کریم بنزما، آسنسیو، هازارد، دیاز و ... تا حدودی نیمکت تیم شان را سروشکل دادند. در مقابل این تیم چند ستاره خوب را هم در این بازار به خدمت گرفت که سرآمد آن‌ها بلینگام بود. آردا گولر ستاره جوان ترک و خوسلو مهاجم گل زن اسپانیول هم از دیگر خرید‌های موفق این بازار برای رئال مادرید بودند.


به احتمال زیاد این آخرین فصل حضور کارلتو در مادرید خواهد بود و شاید او سال آینده در برزیل سرمربیگری تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد. رئال هم مثل بارسلونا تمایلی ندارد حتی در دیدار دوستانه هم مقابل دشمن دیرینه شکست بخورد.

آخرین مسابقه دو تیم آوریل ۲۰۲۳ در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپادل‌ری اسپانیا برگزار شد و رئال‌مادرید موفق شد با نتیجه ۴-۰ بارسلونا را شکست دهد و راهی فینال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->